Gott Nytt År!

Hoppas ni hade ett härligt firande och att ni fått en bra start på det nya och helt orörda 2014. 

Vårt firande ändrades i sista stund till hemmafirande "bara" vi. Moa vaknade magsjuk på nyårsaftons morgon stackaren! Det verkar vara historiens snabbaste magsjuka dock, hon var dålig mellan 9 och 14 och sen var hon pigg och hungrig igen, skumt! Än så länge har vi andra klarat oss och jag håller tummar och tår för att det förblir så! 

Hursomhelst hade vi en mysig nyårsafton med mat som inhandlades i sista stund, Grevinnan och Betjänten, tecknad film och lite raketer för att fira in det nya året. Vi smidde lite planer för 2014 och njöt av att renoveringen här hemma är klar för den här gången. Nu dröjer det några veckor till nästa omgång som innefattar kök och barnens rum! 
Första parkett är det enda som gäller när pappa jobbar.

Här är det dags att skjuta tapeter som Morris säger...
Efter en sen nyårsaftonskväll behövde någon verkligen vila middag!
Renoveringen som är gjord hittills har lett till att barnen fått varsitt rum. Här är Moas "nya" skrivbord, hon är så nöjd (jag med för den delen)! 

Idag har vi inga storslagna planer, jag vill inte riktigt ge mig ut bland folk än med tanke på magsjukan, vi vet ju inte om någon mer här ska få en släng av den. Men har det inte hänt något till imorgon känner jag nog mig mer säker! 

Ha en skön dag! 
Kram! 

Kommentarer
Postat av: E!

Skjuta tapeter hahaha!
Usch som jag saknar er redan <3

2014-01-17 @ 00:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0