Onsdag!

Halva jobbveckan är passerad redan och fort har det gått! Jag trivs himla bra på mitt jobb och det är bara kul att gå dit. Det är jag otroligt glad för att känna, mina tidigare erfarenheter har verkligen fått mig att förstå hur viktigt det är att trivas på jobbet. Allt känns så mycket lättare!

Det är en ganska seg dag idag, det har knappt varit ljust på hela dagen och nu börjar det bli kväll. I alla fall känns det så när man tittar ut! Max har kompis här hemma idag och vi har precis fikat på hembakta muffins och köbekex, ett tappert försök att göra dagen lite ljusare ;)! Det funkade för stunden i alla fall men är det höst så är det! Inget man ändrar på sådär i ett nafs ;)!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0