Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Fredag idag och på agendan stod jobba, städa och sen fara till Helsingborg för att titta på "Sound of Mark" och äta middag. Den enda av punkterna på agendan som blev som det var tänkt är tyvärr städningen. Jag gick upp tidigt som vanligt i morse och gjorde mig klar, när det började närma sig väcka-barnen-tid hörde jag att Morris pratade inne på sitt rum så jag gjorde hans välling och gick in. Lukten som slog emot mig när jag öppnade dörren var mindre trevlig, han hade tydligen varit dålig i natt utan att själv vakna av det - stackaren! Så det var bara att börja riva ur sängkläder och börja städa och tvätta! Eftersom Moa och Max inte har någon skola på fredagar stannade vi hemma allihop idag. Jag var ju uppe tidigt (!) så innan lunch hade jag hunnit med att städa hela huset vilket i och för sig känns ganska skönt...

Morris har inte varit mer dålig sen (peppar peppar...) och han har petat i sig lite mat under dagen så jag håller tummen för att det är en lindrig variant som är över nu. Men jag vågar knappt tänka tanken för då tar det kanske ny fart...

Nåja, det får bli en hemmakväll med hemgjord pizza, popcorn och soffmys i stället, det är ju inte fel det heller ;)!

Önskar er en skön fredag!

Kram!


Kommentarer
Postat av: karolina

Stackars liten!
Hoppas ni får va friska allihopa!
Kramar!
Karolina

2012-11-17 @ 17:52:53
Postat av: Rebecca Somstedt

God fortsättning till hela familjen Mårtensson!

Kram
Rebecca Somstedt

Svar: Tack detsamma Rebecca, hoppas allt är bra! Kram!
Helena

2013-01-07 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0