Mera sol!

Just nu sitter jag i en brassestol med näsan mot solen och bara njuter! Moas och Max lek hörs i bakgrunden och Morris vilar i vagnen. Det är sådana här stunder jag ska lägga på minnet och ta fram vissa dagar när allt inte känns lika smidigt.

Max är fortfarande febrig men idag har tempen än så länge i alla fall hållt sig under 40 grader så det kanske är på väg att vända nu. Igår kväll var den uppe på 40,7 - obehagligt mycket om jag får säga det själv! Nätterna är ganska oroliga när febern är så hög, Max yrar och jag har svårt för att koppla av så jag är ganska trött idag. Alltså ännu mer välkommet med lite sol på näsan i en brassestol på altanen ;).

Mormor har varit på besök en stund idag och vi passade på att spela årets första kubbrundor med barnen, kul!

Eftermiddagen blir lugn den också.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Helena,



Visst är det härligt med solen!

Man blir så glad och får så mycket extra energi.

Hoppas att Max kryar på sig snart.



Kram till hela familjen Mårtensson

2012-03-12 @ 16:44:33
Postat av: Helena

Ja solen är så härlig! Tänk om man kunde glädjas åt den lika mycket varje dag som man gör de här första härliga vårdagarna?! Jag tror bestämt att jag ska försöka göra det i år ;)!

Kramar till er också!

2012-03-12 @ 21:47:39
URL: http://pillanopuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0