Bilder!

Eftersom det var ett tag sen jag var en flitig bloggare har jag en hel del bilder att dela med mig av för att jag inte har bloggat betyder ju inte att vi inte har hittat på något! Här kommer ett gäng bilder från den senaste tiden!
 
I samband med Hannas konfirmation i början av maj var Moster Emma och Darragh "hemma" på besök. Ett väldigt efterlängtat sådant!
 
Morris och Darragh.
 
Det har varit sommarfest och avtackning av 6-åringarna på dagis!
 
Moa med några av kompisarna. De flesta hamnar i samma klass som Moa och Max till hösten men ett par stycken har valt en annan skola.
 
Här får Moa ett minne i form av en skiva med bilder på henne från dag 1 på dagis till nu. Ganska nostalgiskt att titta på kan jag meddela...
 
Här är det Max tur att säga tack och hejdå till de fina fröknarna!
 
Här är vi hos våra fina vänner i Luhr och Morris testar Gordons fyrhjuling, gissa om han blev förälskad?!?
 
Moa och Morris chillar...
 
En solig dag i hembygdsparken i Hässleholm.
 
På min födelsedag var vi på Oscar och åt middag och där hittade barnen det här lilla lekrummet ;)!
 
Glugg nr 2 för Moas del!
 
Blåbärsplockning hos min fina farmor!
 
Mera blåbär!

Det var några bilder det, hade tänkt dela med mig av fler men datorn vill inte som jag vill ikväll så jag ger upp nu. Kanske kommer tillbaka med mer i morgon ;)!
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0