Ännu en liten utflykt...

...med betoning på liten :). Nu när jag äntligen köpt en cykelsits till Morris kan barnen och jag ut och cykla små rundor och det uppskattar vi nog nästan lika mycket allihop. Moa och Max blir säkrare och säkrare och det går bättre och bättre att cykla tillsammans. Ibland kan det bli lite svettigt att hålla reda på alla men det brukar gå ganska smärtfritt.
 
Dagen efter vår tågresa till Kristianstad var det riktigt härligt sommarväder och efter en förmiddag med hopp i vattenspridaren tog vi cyklarna och cyklade ner till byn och köpte glass. Det var en härlig dag och jag håller med Max som sa: "Mamma, detta är livet!" när de hoppade som bäst genom vattenspridarens strålar!
 
Här kommer lite bilder från vår dag!
 
Det är det här som är livet!
 
Badbusarna!
 
Glasspaus i Åparken.
 
Testar storstolen!
 
Vår fine lillebror!
 
Idag är det inget vidare sommarväder här i Töjringe så vi gör mest ingenting. Dessutom är elektrikern här och kopplar in lampor och annat i trädgården så vi behöver hålla oss hemma för att han ska kunna gå in och ut som han behöver. Det blir en lugn dag, kanske någon liten utflykt i eftermiddag men det beror både på vädret och hur lång tid det tar för elkillen här. Snart snart är trädgården färdig och det blir så himla fint! Jag ska försöka visa er i ett inlägg så småningom vilken förändring som skett här :).
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0