Tillbakablick!

I brist på bra tv-program, lust att göra något vettigt och ork att gå och lägga mig (visst är jag positiv ;) så har jag tittat tillbaka i bloggen lite. På vad som skrevs i januari förra året. Och året innan. Och året innan. Och... ja ni fattar! Kolla in det här:

2011

2010

2009

2008

2007

Ojojoj så nostalgisk jag blev nu! Och tänk att jag har lyckats hålla liv i den här (stundtals fattiga) bloggen så länge! Sen en sak till som slår mig med häpnad när jag tittar tillbaka, det har ju hänt hur mycket som helst på de här åren, det ser man inte minst på att barnen har växt (och blivit fler). Men det konstiga är att jag känner mig inte annorlunda nu jämfört med vad jag gjorde då :)! Hur jag ser ut behöver vi inte snacka om, det är hur man känner sig som räknas ;)! Eller hur?!?

Ibland tänker jag att det hade varit kul att få bloggen utskriven, typ i bokform. Det kunde ju varit ett fint och roligt minne för barnen att ha när de blir större. Frågan är bara hur man bär sig åt för att lyckas med det!

Nu får det bli sängen för min del, sov sött!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken bra idé att samla din blogg i en bok! Finns ju faktiskt lite olika sätt att gå tillväga. Kolla in de här hemsidorna så kanske du får lite tips och idéer: www.solentro.se, www.vulkan.se.

Lycka till, vännen! Kramar!!

2012-01-19 @ 12:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0