Lata dagar!

Som jag skrev igår så har vi ju lov här hemma den här veckan och det är riktigt skönt att kunna skrota i pyjamas lite längre än vanligt om morgnarna. Den som njuter mest av det är nog Morris, i morse gick jag in och drog upp hans rullgardin vid halv nio för då tyckte jag att det var dags att vakna ;).

I går eftermiddag kom mormor och hämtade Max för övernattning så igår kväll och idag på förmiddagen har vi varit ett barn kort här hemma, det märks ganska tydligt! Moa började längta efter Max nästan direkt när han hade åkt och när det hade gått någon timme stod hon på rummet och sa: "Mamma när jag tittar på Max säng känner jag att jag längtar efter honom!". Sötnosen! I morgon eftermiddag är det Moas tur att åka till mormor för övernattning och hon längtar redan kan jag säga!

Just nu är det ganska lugnt här, Morris sover och Moa och Max kollar på Svampbob Fyrkant. Själv sitter jag i soffan med nya numret av Family Living i knäet :)!

Ikväll är det brottningsträning, ska bli spännande att se hur det går att ha Morris med där nu när han har börjat gå... Just det, det har jag inte berättat! Förra helgen tog han sina första riktiga steg och nu, en dryg vecka senare, knatar han runt som bara den! Stora killen!

Ha en skön eftermiddag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0