Tjolahopp!

Hoppsansa, nu var det ett tag sen igen! Vi har det så bra så bra, förutom en kass rygg (min) och lite förkylningar (barnen + Stoffe) så är allt i sin ordning här hemma! Förkylningarna har i princip helt släppt nu och min rygg börjar kännas bättre den också och jag håller tummar och tår för att det fortsätter på rätt håll!

För några veckor sen var vi på 5-månaderskontroll med Morris, han fick sprutor och vägdes och mättes. Han vägde då 9 360 gram och var 70 cm lång. Exakt samma vikt hade Moa när hon var på sin 1-årskontroll ;)... Man ska ju egentligen inte jämföra för barn är ju så olika men det är svårt att låta bli ibland!

Idag har Moa och Max varit hos tandläkaren på kontroll. De var så himla duktiga! De gapade stort och skötte sig helt exemplariskt, till och med bilderna gick bra! Det tycker jag själv kan göra lite ont så jag var imponerad!

Just nu är Moa och Max ute och leker i det härliga vädret, Morris ligger och sover och jag väntar på att middagen ska bli klar så att jag kan kalla in busungarna. Sen blir det nog badkaret för deras del har jag en känsla av, de ser ut som två lergubbar där ute!

Hinner med ett par bilder också!


Mysigt värre!


Mera mys!


Cykeltajm!


Morran!

Ännu mera mys!


Glad!


Förvånad!


Kladdig...

Nu är maten klar :)!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Frida

Roligt att höra att allt är bra! Har längtat efter ett nytt inlägg och nu äntligen kom det:)! Fina bilder på era fina godingar!!



Trevlig helg!



Kram

2011-03-25 @ 16:46:34
URL: http://www.ericoisabelle.wordpress.com
Postat av: Zita

Åh vilka fina bilder <3 skönt att din rygg börjar bli bättre, så tråkigt att gå och ha ont hela tiden :/

Saknar er!

Kramar

2011-03-29 @ 14:55:22
URL: http://myownworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0