Update!

Tänkte mig en update i bilder eftersom det återigen var ett tag sen sist...


Junis första dag bjöd på sol och Bono-besök ;)!


Finingarna njuter av vädret! Som jag längtar efter mera sol när jag ser
den här bilden!



På besök hos farmor och Conny i stugan. Moa och Max badade i princip
hela kroppen trots att det var isande kallt i vattnet. Något säger mig
att den här sommarens badande inte kommer att bli lika lugnt som det
har varit tidigare somrar...



Max har intagit semesterläge i hammocken, i alla fall för en kort stund!


Härligt härligt!


Morris njöt på sitt sätt...


Max kastade pinne...


...som Moa...


...hämtade!


Fångad!


Morris undersökte gräset...


...och smakade lite! Det är mycket nytt att upptäcka och han
hittar nya saker varje dag!



Första lördagen i juni. Stoffe, Moa och Max var på barndop men Morris
och jag stannade hemma eftersom Morris inte var helt kry. Mellan
sovstunderna blev det mys i trädgården.



Jag gillar den här bilden så himla mycket. Så glad, så plirig och så stilen
ovanpå alltihop. Det ser ut som att han precis har berättat ett riktigt
roligt skämt!



Långhåriga busungar!


Vi köpte en plaskepool och ungefär samtidigt försvann solen och värmen.
Om vi slänger poolen så kanske värmen kommer tillb... Nej, värmen
måste komma tillbaka i vilket fall som helst! Så det så!



En dag i förra veckan när vi gick på stan fick vi syn på det här! Jag tror
att vi stod och tittade i närmre en halvtimme, på Max begäran så klart! Han tyckte
att det var väldigt intressant. Jag var inte riktigt lika entusiastisk men visst
är det skönt att känna att man bara kan stanna upp sådär ibland utan att
känna några måsten. Det får mig att uppskatta mammaledigheten
ännu mer och tänka att jag ska njuta, njuta, njuta!!


Jag avslutar med en bild på när brorsorna morgonmyser. Nu när
vi har sommarlov är det nästan alltid Morris och jag som vaknar
först (förutom Stoffe då förstås!). Efter en liten stund brukar
dörren till Moas och Max rum öppnas och då hör man: "Gomojjon
mamma!", Max har vaknat! Moa är en sömntuta och sover gärna en
stund till om hon får. Max går alltid till Morris och pratar lite med
honom innan han får sin välling. Morris skiner upp som en sol när
Moa eller Max kommer och det är så härligt att se!

Nu är det slut på bilder för den här gången men jag hoppas att jag kan återkomma snart med fler soliga sommarbilder. Ikväll har det varit fantastiskt väder här så barnen och jag tog en promenad-/cykelrunda för att få lite frisk luft och sol i nyllena. Nu håller vi tummarna för att det blir mera sol!

Kram kram!





Kommentarer
Postat av: E!

Som jag har väntat på att du skulle uppdatera! Supermysiga bilder. Här har det regnat i typ två veckor men var fint idag. Det kunde jag inte förutspå 5 i morse så jag har svettats som en gris, men det är väl hälsosamt! Saknar er! Kram!

2011-06-21 @ 21:36:12
Postat av: Helena

E: Vet att det är fler än du som väntat... På dagarna är det så mycket som händer men jag vet inte hur många gånger jag tänkt att "ikväll ska jag uppdatera bloggen". Sen när kvällen kommer lockar soffan eller sängen helt enkelt för mycket... Saknar dig så mycket! Kram!

2011-06-21 @ 22:25:54
URL: http://pillanopuh.blogg.se/
Postat av: karolina

Finfina bilder som vanligt!

Saknar er!

Kramar, faster K.

2011-06-22 @ 19:35:41
Postat av: Cecilia

Härligt att se så många fina bilder på era fina barn. Vill ju se dig också ;-)! Tittar inte in så ofta men det är roligt med lite nytt när man är här. Hoppas ni får en skön sommar. Varm kram

2011-06-29 @ 08:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0