Vändning!

I lördags kväll vände Morris sig från rygg till mage för första gången! Eller tja, egentligen har han gjor det ett par gånger tidigare men då har det mer sett ut som att det var av misstag som han råkade vända sig. Han har kämpat ett tag när han har legat på filten och försökt vända sig men mest hamnat på sidan. Men så i lördags hände det alltså och det syntes att det var meningen! Nu vänder han sig mest hela tiden, man hinner knappt lägga ner honom på rygg förrän han är runt på mage :). Ibland lyckas han även vända tillbaka till rygg men det känns inte som han har fått kläm på det riktigt, det är nog mest av misstag som det blir att han rullar tillbaka. Han brukar bli ganska rädd när han gör det.

Mamma frågade idag hur gamla Moa och Max var när de vände sig för första gången och jag kunde inte riktigt komma ihåg. Men nu har jag hittat det här gamla inlägget, tänk vad bloggen kan vara bra ibland!

Nu knorrar Morris här intill coh jag tror att det är dags för sängen för hans del. Moa och Max sover sedan en dryg timme tillbaka och jag kommer nog inte orka hålla ögonen öppna så hemskt länge till jag heller. Kanske lägger mig och läser lite, det brukar vara ett bra sömnmedel....

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0