Sköna semester!

Ja nu har vi ju semester här hemma, barnen och jag. Det är så obeskrivligt skönt och jag njuter så mycket jag bara kan! Vi har mest tagit det lugnt de här första dagarna och bara just njutit av att vara lediga. I onsdags hade vi moster Maria på besök på förmiddagen och sen skrotade vi mest runt här hemma på eftermiddagen. Igår skulle jag fixa håret så då var Moa och Max på Linden och hade det gott. När jag var klar körde jag också dit och det var väldigt mysigt att ses en dag så mitt i veckan. Jag ser verkligen fram emot fler sådana dagar framöver nu när vi kommer att vara lediga!

I förmiddags ringde Moffar och frågade om vi var sugna på att förmiddagsfika med honom i stan och det var vi så klart. Vi hoppade snabbt ur pyjamasarna alla tre och begav oss iväg. När vi ändå var ute och for passade vi på att handla lite också så att eftermiddagen kan spenderas hemma. Det är väldigt härligt väder ute så det blir nog lite utelek och mys om en stund tror jag. Ska bara vila mig lite först men jag är inte så bra på det har jag märkt... Det finns alltid något annat man kan göra :).


Max och Moa firar semester genom att måla massor av teckningar.
Det var en väldigt stor hög innan de gav upp!


Här spikas det för fullt!


Biltemakatalogen låg i postlådan häromdagen och Max parkerade
sig i solen för att titta på allt som han "älskar" sig. Han har nog
bläddrat igenom den minst fyra gånger vid det här laget. Grabbig?
Ja, det skulle man nog kunna säga...

Ha en skön helg och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0