Lördag...

Ganska skönt med helg även om vi har slappat mest hela veckan, det finns ju en skillnad med helgen och det är att även Stoffe är hemma och det är ju alltid mysigt. Just nu är det dock bara Moa och jag hemma för Stoffe och Max har tagit en tur till stan för att fixa lite saker. Moa är på rummet och leker med alla sina Barbiedockor och jag sitter här... Moa älskar verkligen att leka med dockorna och hästarna och hon gör det långa stunder varje dag. Hon leker också en hel del med Playmobil-sakerna som hon och Max fick i present på barnkalaset. Det är små grejer och pilligt att leka med men hon gillar det!

Vi har en ganska obokad helg framför oss och just nu känns det väldigt skönt. Jag är supertrött idag, har sovit dåligt i natt och känner att jag skulle behöva sova ikapp lite men det är bara det att jag har väldigt svårt för att sova på dagen så vi får se hur det blir med det. Magen är väldigt stor nu vilket gör att sovställningarna blir ganska begränsade och i natt har jag vaknat flera gånger av att jag har varit helt bortdomnad i höften. Ska göra ett försök att bulla upp med kuddar i natt och se om det hjälper. Förhoppningsvis bestämmer Lage sig för att komma snart och då vill jag gärna vara så utvilad som möjligt :).

Nu ska jag ta tag i lite tvätt och sen ska det vilas!

Ha en skön lördag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0