Det där datumet...

Nu börjar det verkligen närma sig det där datumet som man egentligen inte ska ställa in sig för mycket på eftersom det egentligen är det datumet +/- två veckor som gäller. Men det är ganska svårt att inte ställa in sig på det där datumet när det är det enda datum man har haft i huvudet i ett antal månader kan jag meddela... Jag som dessutom hade en känsla av att Lage skulle komma tidigare börjar nu tvivla. Än så länge tycker jag inte att det är jättedrygt att gå och vänta men jag misstänker att om det där datumet som man inte ska ställa in sig på passerar utan att vi har fått träffa Lage så kan jag nog tycka att det börjar bli lite drygt ;).

För vår del är ju det där datumet den 4 oktober och med tanke på inlägget här nedanför är det lite kul att se vad det står i almanackan på just det här datumet - nämligen "Kanelbullens dag" :).

Förutom lite svårigheter att sova om nätterna och att det börjat infinna sig lite mer vätska än vanligt i händer och fötter så mår jag bra. Allt såg bra ut hos barnmorskan i fredags och på fredag ska jag dit på en ny koll. Sist var huvudet ner och rumpan upp (för Lages del då alltså) men ingen fixering på gång. Hoppas att det lilla livet har vett att ligga kvar på det sättet den tid som är kvar!

Som ni säkert förstår så kretsar mina tankar mycket kring förlossning och första tiden med liten bebis just nu och igår satt jag och kikade lite på bilder från när Moa och Max var helt nya. Kolla in det här:


Ingen stor Pys som blir koppmatad av pappa.


Lilla Moa sover sött!

Behöver jag säga att vi längtar?!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: karolina

Hoppas allt är bra med er! Och hoppas vi får träffa Lage riktigt snart!

Massor med kramar,

faster K

2010-09-30 @ 12:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0