Kvällsmys!

Igår kväll såg det ut så här hemma hos oss:


Mys i soffan innan det är dags för sängen! Fina fina fina barn!

Dagarna rullar på här hemma och allt funkar väldigt bra måste jag säga. Visst kan det köra ihop sig lite ibland men inget som inte går att lösa. Jag tror att Moa och Max längtar lite efter dagis och efter att få leka med några andra än bara varandra så det är nog inte fel att de ska dit några timmar nästa vecka. Det ska bli intressant att se om vi kommer iväg i tid på måndag morgon...

Ikväll är det bara jag och Morris hemma. Moa och Max är och tittar på Karlsson på taket med mormor och farmor och Stoffe är iväg på annat håll. Just nu ligger Morris och sover gott i soffan och jag tar det lugnt och gör precis vad jag känner för, ganska skönt faktiskt!

Igår hade vi besök från BVC. Först fick vi lite information om allt möjligt och sen var det dags för vägning av Morris. Sen i lördags hade han gått upp lite mer än 300 gram så det verkar som att han får i sig bra med mat i alla fall, härligt! Vikten igår var 4 378 gram, en stor liten kille alltså!

Nu ska jag lägga mig intill Morris i soffan och slappa lite.

Kram!

Kommentarer
Postat av: karolina

2010-10-14 @ 18:54:59
Postat av: karolina

haha menade inte alls att inte lämna en tom "kommentar". tänkte skriva att man blir glad av att läsa det du skriver!!!

:)



Kramar till er!

2010-10-14 @ 18:55:52
Postat av: Frida

Så mysigt det ser ut med alla tre tillsammans i soffan! Och skönt att allt flyter på.

Kram och trevlig helg!

2010-10-15 @ 14:54:10
URL: http://www.ericoisabelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0