Konstverk och lek!

Igår satt barnen och ritade en hel hög med fina teckningar här hemma och jag tänkte dela med mig av två av dem:


Max har ritat ett monster.


Moa började med att rita en katt men jag tror att det slutade med att
det blev en flicka i stället. Fin blev den i alla fall!


Här kommer en bild från någon dag i veckan som passerat. Det leks fortfarande mycket rollekar här hemma och det är det som pågår på de här bilderna:


Moa är katt och Max är pappa. Just här ligger katten och vilar!


Här är pappan på väg in i stugan för att se till katten!

Det väntas och längtas för fullt här hemma och vi är mycket spända på när det hela ska sätta igång så att vi får veta vad Lage är för en liten pys. Som ni vet är det uträknat till i morgon men det behöver ju inte betyda så mycket...

När vi vände blad i almanackan i fredags jublade båda barnen för att det var oktober för då ska ju bebisen komma :)! De frågar ganska ofta varför bebisen inte kommer ut nu för vi har ju sagt att den ska komma i oktober. Härligt att de väntar och längtar de också även om de säkert inte riktigt förstår vad det är som komma skall. Det är ju knappt jag gör det...

Nu ska jag slappa lite innan det är dags att försöka få lite sömn.

Kram!

Kommentarer
Postat av: karolina

Åh så fina!!! Duktiga de är på att rita!

Saknar er massor!

Kramar!!!

2010-10-04 @ 11:07:22
Postat av: Frida

Så fina teckningar! Förstår hur mycket ni längtar nu! Jag håller tummarna att ni inte behöver vänta alltför länge;-)!

KRAM!

2010-10-04 @ 12:20:55
URL: http://www.ericoisabelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0