Update!

Jag är inte så flitig med uppdateringen av den här stackars bloggen men jag hoppas att ni hänger kvar ändå! Jag har sagt det förr och jag säger det igen; jag ska försöka bättra mig!

Allt är bara fint med oss alla och dagarna rullar på i ett rasande tempo. Lage (arbetsnamnet på bebisen i magen för er som inte vet) har passerat halvtid och lite till och gör sig mer och mer till känna för varje dag som går. Både genom att magen växer och genom att det buffas och knuffas därinne titt som tätt, mysigt! I förra veckan fick Max chansen att känna en liten knuff och ögonen lös ganska mycket på honom :-). Tyvärr har inte Moa fått känna något än men det kommer snart hoppas jag.

Barnen pratar ganska mycket om bebisen och just nu är båda två helt inställda på att det är en "pöjke" som ligger och gottar sig där inne. Vi får väl se om de har rätt!

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna!


Max är redo att hugga in...


... Moa likaså...


... och så även jag ;-)!


Fullt ös vid gungorna!


Mys i soffan efter badet!


Max är medhjälpare när pappa fixar!


Sötnosen Gordon har varit hos oss och sovit över, så mysigt!
Här sitter han, mätt och glad, efter en portion gröt.

Trevlig kväll!

Kram!



Kommentarer
Postat av: Zita

HAHAHA!!!

Gillar bilden på dig ;)

2010-05-26 @ 21:56:20
URL: http://myownworld.webblogg.se/
Postat av: E!

Jag kan inte sluta tänka på chokladbollar nu!

2010-05-30 @ 16:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0