Härliga ljus!

Åh, vad det är skönt att det är ljust lite längre om dagarna! Det känns som både dagen och kvällen blir mycket längre och det ger i alla fall mig lite extra energi och det är inte fel!

Efter att vi hade ätit middag ikväll var båda barnen sugna på att gå ut så det gjorde de. Medans Stoffe städade bilen och jag röjde i köket var barnen i trädgården och lekte och hade det mysigt. Visst är det härligt med vår! Ikväll var de båda fint rosiga om kinderna och de har just lagt sig för att sova. Än så länge hörs det inga protester så det verkar som att de är trötta och redo för lite sömn.


Utemys tidigare ikväll!

Som jag skrev igår kväll somnade båda barnen ganska tidigt men efter ett par timmar hörde jag att det gnyddes och gnälldes lite i deras rum. När jag kom in där satt Max upp i sängen och var ledsen och klagade på att han hade ont i benen. Stoffe tog upp honom och satt och mös med honom en stund i soffan och sen gick det bra att lägga honom igen. Vi misstänker att det är växtvärk han har, stackaren! Både Stoffe och jag hade mycket växtvärk när vi var små så det är inte konstigt om det är det som besvärar honom. Och växer, det gör han! Förra veckan fick jag åka och köpa tre par nya byxor till honom eftersom det såg ut som han väntade på tidvattnet när jag tog på de byxor han hade här hemma :-)...

Ha en skön kväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, det är onekligen härligt med vår. Och vilken toppensemester ni verkar ha haft, sommarlängtan späddes på när jag såg dem. Massor med kramar på er allihop, och några extra pussar på Eriks fina kusiner. De ser som alltid ljuvliga ut, ljuvligt busiga ska det va....

2010-03-30 @ 21:57:49
URL: http://goest.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med, våren är fantastisk och ljuset oxå. Jättefin bild på godingarna!!

2010-03-31 @ 22:36:31
Postat av: Mormor

GODINGAR!!!! Visst växer han. Han har blivit så lång.Kramar!

2010-04-02 @ 15:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0