Skratt!

Nu är barnen och jag inne på vår andra semesterdag och vi njuter så mycket vi någonsin kan! Idag har vi varit med mormor vid Sparrsjön och badat men också införskaffat en liten plaskpool att ha i trädgården. I skrivande stund sitter Max i poolen och Moa fåglar sig utanför poolen. Max skrattar så han kiknar och nyss sa han till mig: "Mamma, jag skrattar så mycket så jag börjar gråta!". Om det är någon av grannarna som känner sig lite nere så är de definitivt uppiggade nu för den som inte blir glad av att höra det skrattet är nog svårroad...

Bjuder på en bild på sötnosarna så som de såg ut i lördags. Lovar att återkomma snart med fler bilder från vad vi hittat på senaste veckorna och inte minst från helgens fantastiska bröllop!



Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0