Detta har hänt...

...eller i alla fall så är det lite av det som hänt sen förra uppdateringen. Här kommer en bildkavalkad!


Liksom de flesta andra har vi njutit av sommarvärmen. Här är det bus
hemma som gäller!



Vi hade det mysigt med Gordon på besök när hans lillasyster Hildur kom
till världen.



Midsommarfirandet inleddes med dans kring midsommarstången på
idrottsplatsen i Vankiva. Här dansar moster och kusiner med Moa och Max.



Max i full färd med att gå "ambulans" på skuggan av flaggstången :)


Den här bilden är så mycket sommar och lek så jag bara måste visa
er den även om man knappt ser vem det är som är där...



Midsommarstyle á la Boel!


Midsommar-Moa!


Oskar och Max äter jordgubbar!


Skönt att somna hos kusin Hanna efter en lång och busig dag!


Moa var en medhjälpare när Stoffe oljade altanen...


...och Max var så klart den andra!


Lage i vecka 27+1


Så var det dags för det härliga bröllopet i lördags. Moa och Max
fick den stora äran att vara brudnäbbar och klarade det med bravur.
Måste erkänna att jag var väldigt stolt över dem i kyrkan där de
stod i princip helt still i en timme och bara såg söta ut! Här sitter
en liten brudnäbb i spänd väntan på vad som komma skall.


Dags för uppställning inför fotografering! Vackert väder och
vackra människor!


De finaste jag vet!


Hela gänget samlat. Linda, Zita, Martin, Stoffe, Moa och Max.


På väg mot nästa fotosession. Moa, Stoffe, Martin och Max.


Bus i församlingshemmet i väntan på att klockan skulle bli 16.00.


Vackert brudpar i kyrkan!


När Zita blev rörd och tårögd blev Moa lite konfunderad över
vad det var som hände...


Stoffe och Max i kyrkan, inte helt olika profiler...


Vackert!


Äkta makarna Elfving!


Här anländer brudparet till festlokalen.

Detta var några av alla härliga bilder jag har ifrån bröllopet. Vill passa på att tacka er, Zita och Martin, för en helt underbar dag och kväll!


Farmor och Conny kom och hämtade Moa och Max efter vigseln och här
är vi i Olseröd för att hämta hem barnen dagen efter bröllopet. På den
här bilden är vi på väg till stranden för ett dopp.



Max badar fötterna och spanar in vågorna...


...för att snabbt kunna slänga sig därifrån när de kom för nära!


Farmor och Moa hoppar i vågorna.


I måndags blev det ännu mera bad hemma hos familjen Ahlquist
i Luhr.


Moa och Hildur.


Storebrorsan Gordon var mer intresserad av att ta min kamera
än att vara med på kort...

Som ni ser har vi haft många härliga dagar sen sist och fler lär det bli! I morgon ska barnen och jag hälsa på min vän Eva och Melvin och om vädret tillåter lär det nog bli bad även då för där vankas det pool :).

Ha det fint och njut av sommarvärmen - det gör vi!

Kram!




Kommentarer
Postat av: Zita

TACK fina Helena för att vi fick låna era underbara barn i kyrkan! De var sååå duktiga och jag är så stolt över dem. Visst var det en helt fantastisk dag?! (kanske lite i varmaste laget iofs...)

Jag kan inte va mer än nöjd med vår bröllopsdag. Tack för all hjälp och för allt roligt =)

KRAM från svägerskan (på riktigt nu ju ;))

2010-07-20 @ 21:18:04
URL: http://myownworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0