Summering

Ska hålla mitt löfte och uppdatera er lite med vad vi har hittat på i jul- och nyårshelgen. Håll till godo!


På väg till Linden på julafton!


Kalle Anka lockar :)!


Grabbarna Grus i väntan på tomten.


Jag och Fina Oskar!


Arvid hade såklart varit snäll!


Max var väldigt generös med kramar dagen till ära och tomten
blev helt klart en favorit!


Moa var inte riktigt lika förtjust i tomten så hon placerade sig
i Mosters och Rickards säng och lät Moffar sköta leveransen
av julklapparna.


Här busas det med fina kusin Erik hemma hos farmor och Conny.


Stämpling pågår! Det var verkligen succé med stämplarna som
tomten kom med. Först stämplas det och sen klipps det!

Nyår firade vi på Linden tillsammans med både familj och vänner och det var en mycket lyckad dag och kväll. Tusen tack till familjen på Linden! Tyvärr har jag inte så många bilder att bjuda på från denna dag, jag var inte så aktiv med kameran som jag brukar vara. Moa och Max höll igång (tillsammans med de andra 12 barnen som var där) hela kvällen och inte förrän efter tolvslaget började de bli sömniga. Max var inte så förtjust i rakterna men Moa tyckte att det var spännande så hon var med Stoffe ute och tittade på när det nya året sköts in. Max och jag höll oss inne i värmen och tittade på.


Diva tyckte att 35 nyårsfirande personer i huset var lite för
mycket så hon placerade sig i ett lugnt och skönt sovrum.


Moa och Max redo för Snowraceråkning hemma hos Moffar!


Här kommer Moffar, Moa och Alma i full karriär på isen!


Max åker spark och Moffar kämpar på!


På väg för att hämta mer ved till elden inför korvgrillningen.


När de andra hämtade ved passade jag på att värma tassarna.


Moa såg till så att Zita fick lite motion innan korvgrillningen...


...och Max såg till så att Martin höll igång!

Tack alla fina för härliga dagar!

Det var allt för nu! Ha en skön söndag!

Kram!








Kommentarer
Postat av: Zita

vilka härliga bilder!

haha, det ser verkligen ut som att jag behöver motion, med tanke på att termo-byxorna lägger på ca 15 kg på varje ben...läget falukorv? ;)



KRAM

2010-01-18 @ 19:50:24
URL: http://myownworld.webblogg.se/
Postat av: Frida

Så fina ni är allihop och så roligt att se alla bilder!



Kramisar från oss!

2010-01-18 @ 22:52:59
URL: http://www.ericoisabelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0