Fredagsmys och simavslutning.

Vips så var det lördag igen! Helgen inleddes igår med en mycket lugn och skön hemmakväll. Moa fick välja mat så det blev kycklingben och potatisgratäng :). När Moa får välja mat blir det antingen kycklingben eller korv och stuvade makaroner. Igår styrde jag det lite mot kycklingben för korv och stuvade makaroner är inte den roligaste fredagsmaten kan jag känna. När Max får välja blir det nästan alltid fisk, de har helt klart sina favoriter!


Det finaste gänget man kan tänka sig myser i soffan!

Idag var det dags för avslutning på simskolan. Sedan Morris kom till världen har Stoffe varit på simmet själv med Moa och Max men idag när det var avslutning följde Morris och jag också med. Morris verkade trivas, han satt i sin bilstol och tittade en stund och sen somnade han. Trots att det började med att han fick sig en dusch från vattenrutschkanan så protesterade han inte direkt. Det verkar lovande inför januari när det är dags för hans babysimpremiär!


Finaste Max i plurret!


Söta lilla Moa!


Så här trött blev Morris av att vara på simning!

Vi har en ganska oplanerad helg framför oss och samtidigt som det är väldigt skönt så känner jag för att hitta på något. Stoffe har superont i ryggen den stackaren så för hans del stannar vi nog gärna hemma. Vi får väl se vad det blir!

Måste bara avsluta med en bild på vår lille tjockis ;).


Han börjar bli ganska bitig...

Ha en skön lördag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0