Hej!


De här två sötnosarna kom nyss utpromenerande från rummet!

I morgon är det dags för mig att jobba igen och det känns sådär måste jag erkänna. Jag är varken sugen eller motiverad men det är bara att bita ihop och gå dit. 22 arbetsdagar kvar innan jag lämnar skutan för lite mer semester och sen mammaledighet (kan knappt fatta det!) och med tanke på hur fort tiden går så kommer nog de 22 dagarna att gå snabbt de också!

Moa, Max och Stoffe har en veckas semester till innan det är dags för jobb och dagis igen. Moa sa häromdagen att hon ville till dagis så jag misstänker att hon längtar lite efter kompisarna och fröknarna där. Hösten kommer ju att innebära en stor förändring för barnens del, både med tanke på att Lage kommer och med tanke på att det blir väldigt mycket mindre dagistid för dem men jag hoppas att det blir en förändring av positivt slag. Jag ser i alla fall väldigt mycket fram emot både att Lage ska komma och att få mer tid med Moa och Max :)!

Ha en skön söndag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: karolina

sötnosar! ska bli så kul att få träffa er i helgen!!! kram kram kram

2010-08-01 @ 15:46:28
Postat av: Rickard

Sitter på verandan, dricker ett litet glas gott rosé, och njuter av en skön sommareftermiddag. 22 dagar kommer gå fortare än du hinner blinka.

Vi alla längtar jättemycket efter att få träffa Lage.. Hälsa alla, kramar från Rickard.

2010-08-01 @ 17:24:26
URL: http://www.quooker.se
Postat av: Mormor

Vad goa dom är.

2010-08-01 @ 23:04:49
Postat av: Zita

Jag (och säkert alla andra) tycker att det ska bli jätte-spännande att träffa Lage :) Tiden har verkligen gått hur fort som helst, det är ju inte alls länge kvar nu!

Åååh, mysigt =) Kramis

2010-08-02 @ 19:19:27
URL: http://myownworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0