Grattis Max!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Max födelsedag, hurra hurra hurra!!!

Tänka sig att det är fyra år sen vi var på förlossningen! Vid just den här tiden på kvällen var det ganska svettigt och jobbigt och ungefär en timme senare hade vår älskade son kommit till världen. Fina, fina Max! Du är vår guldgosse och vi är så glada för att du finns i vår familj!

Igår firade vi både Moa och Max med familjekalas här hemma. Tack för alla fina presenter! Idag har vi varit hemma och mest tagit det lugnt, lekt lite med de nya sakerna, firat Max lite till med fler paket och laddat inför morgondagen. Då är det nämligen dags för dagis igen, första dagen på fyra veckor. Det brukar vara lite motigt just vid lämningen när vi har varit lediga ett tag men jag håller tummen för att det går bra. Känner mig lite extra känslig just nu och ni som känner mig vet att jag inte har så långt till tårarna i vanliga fall så då kan ni tänka vad en ledsen son eller dotter i morgon bitti skulle leda till... Nåja, jag får försöka bita ihop ;)!

Min nedräkning fortsätter och nu har jag bara 17 arbetsdagar kvar, härligt härligt!

Än en gång, stort GRATTIS till vår store lille kille (som just nu sover sött i sin säng), du är underbar! Här kommer lite bilder på födelsedagsgrisen!


Trött kille i bilen!


Med lillasyster - de finaste!


Gungar med skräckblandan förtjusning.


Tuffar sig på rutschkanan!


Skulle bara kolla om det fanns någon ketchup i flaskan....


Smakar på vattnet vid radiumkällan i Tyringe.

Synd att jag inte är teknisk nog att lägga upp en film här. Om jag hade varit det skulle jag delat med mig av när Moa och Max hade konsert här tidigare idag. Det spelades gitarr och sjöngs "Lasse liten" för full hals :)! Nåja, ni får föreställa er det så kan jag visa när vi ses i stället.

Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Morbror Martin

Världens finaste lille kille börjar bli stor och modig. Varje gång jag träffar honom blir jag helt varm i kroppenö han är så go vår lille duktiga brudnäbb. Underbara unge. Det är nog snart dags att han komme roch sover hos oss i Florröd va? Kramar

2010-08-10 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0