Florrida!

Idag hade jag tänkt mig en liten sovmorgon och med tanke på att både Moa och Max var uppe till halv tio igår kväll så var jag ganska säker på att det skulle bli så också. Max hade dock andra planer så vid kvart över sex kom han intassande och ville ha välling... Jag försökte få honom att somna om igen men det förslaget gillade han inte så en kvart senare när han hade väckt Moa också var det bara att pallra sig upp. Kanske, kanske kan bli en liten sovmorgon i morgon i stället?!? Nåja, nu ska jag ju bara jobba två dagar till sen har vi semester och det ska bli så himla skönt!

Idag har vi varit i Florrida en sväng och hälsat på moffar. Det fikades, lektes i kojan, testades gräsklippare och traktor och busades med moffar. Martin och Zita var också hemma så vi fick träffa dem också lite, mysigt! Här kommer några bilder från besöket.


Kan undra om det är de här två som kommer när man anlitar
Hasses Byggservice :)?!


Max testar gräsklipparen...


...och Moa testar traktorn.

Häromdagen testades det hattar efter kvällsduschen här hemma, då såg det ut så här:


Max bad mig att ta ett kort för han tyckte själv att det här var himla kul...

Ha en fin lördagskväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: karolina

går inte sluta skratta åt hatten som sitter på toa! hahahahha, så sköna! kramar

2010-08-29 @ 15:10:24
Postat av: Zita

HAHAHA! Söta Max! Jag håller med Karolina, kan inte riktigt sluta skratta. Mys-ungar! Kram

2010-09-06 @ 16:47:00
URL: http://myownworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0