GLAD PÅSK!


Den här sötnosen lämnade jag på dagis i torsdags morse. Max
ville inte klä ut sig så han slapp :-).



Igår var vi och hälsade på min fina vän Hellen i Helsingborg.
Där träffade vi också påskharen som hjälpte oss att leta efter
påskägg i skogen.



Här är fynden som gjordes i skogen! Max blev besviken när han
öppnade påskägget och såg att det var godis i. Hans kommentar var:
"Varför?"


Glad påsk på er alla! Nu ska vi snart gå ut och mysa lite i det fina vädret. Faster Karolina är på besök och just nu sitter hon och barnen och fnittrar åt någon tokig filmsnutt på youtube :-).

Kram!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Glad påsk på er också. Sund inställning från Max angående påskägget tycker jag. Men jag undrar också, vad hade han hoppats på? Erik är ju värsta godisgrisen och hade svårt att spara sitt ägg till idag, men vi hade lyckats övertala honom. Då får vi gäster som kommer med ytterligare ett! Ja, nu får vi fira påsk, två veckor på rad istället, så mycket godis finns det! kram på er alla

2010-04-03 @ 21:16:25
URL: http://goest.blogg.se/
Postat av: Karolina

Tusen tack för en underbar helg! Längtar redan tills nästa gång vi ses! Massor med Kramar till er allihopa!!!

Karolina

2010-04-05 @ 11:40:42
Postat av: Maria

Sötaste påskkärringen jag sett!!!

2010-04-08 @ 08:02:43
Postat av: Morbror martin

Världens sötaste och goaste ungar!!!

2010-04-08 @ 15:20:14
Postat av: E!

Max inställning är ju bra. Barnen som jag jobbar med vill köpa godis hela tiden. England är inte så sunt! Jag har börjat skriva i min blogg igen. Saknar er! Kramar Emma

2010-04-09 @ 04:41:39
URL: http://welldonemongo.blogg.se/
Postat av: oskar

vilken söt liten påskkäring!

2010-04-10 @ 08:39:00
Postat av: Helena

Tack alla söta för fina kommentarer! Ni anar inte hur kul det är när det är någon som kommenterar :-)! Kram!

2010-04-11 @ 12:29:28
URL: http://pillanopuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0