Happy!

Tack Cecilia (och andra om det var fler som höll tummen)! Det hjälpte! :)

Idag fick jag reda på att mitt vikariat förlängs med 6 månader, till den siste juni, plus att jag från och med måndag ska gå ner i tid och jobba 75% i stället för heltid som jag gör nu!! Som jag har längtat efter det! Det har varit en dröm för mig länge och nu blir den verklighet! Jag kommer att skratta högt kl kvart över två på måndag när jag lämnar jobbet för att hämta trollen på dagis. Det blir kanon det här tror jag!

Nu ska jag fira med en hembakt chokladmuffins och ett glas mjölk!

Trevlig kväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: E!

Åh, grattis! Vad skönt!



Jag har bakat äppelpaj. Tror jag börjar bli gammal...

2009-10-29 @ 00:48:05
Postat av: Frida

Grattis!!! Så skönt för dig och familjen, kram!

2009-10-29 @ 08:31:11
Postat av: Zita

GRATTIS! Fattar att det måste vara hur skönt som helst =)

Förresten, vill du följa med ut o gå någon kväll så är det bara att höra av dig...nu har jag nämligen kommit igång så smått med träningen inför revyn, och inte minst: BRÖLLOPET!!! ;)



Kram

2009-10-29 @ 18:33:34
URL: http://myownworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0