Tack Faster Greta!

Så var det måndag igen och vi har haft en härligt lugn och skön helg! Önskar dock att jag hade hunnit samla ihop mer krafter än vad jag har gjort för jag känner mig ganska sliten. Har haft en släng av halsont (IGEN) men det känns lite bättre nu.

Idag när vi kom från dagis sprang barnen till postlådan för att se om vi hade fått någon post. Som vanligt på måndagar så ramlade i princip all reklam ut när barnen öppnade luckan men där fanns även något annat - nämligen vars ett paket till Moa och Max :-)!


Så här glada blev barnen när det fanns paket till dem i postlådan!

Vi kunde se på utsidan att det var min fina faster Greta som hade skickat paketen och nyfikenheten var stor hos oss alla tre.


Det låg supergosiga och jättefina stickade vantar i paketen!
TACK FASTER GRETA!

Det fanns också små meddelanden som hörde till vantarna men vi kanske inte ska avslöja för mycket. En ledtråd är dock att mormor och moffar ska hålla utkik när det har kommit snö och man kan göra snöbollar :-)!

Nu är det snart dags att påbörja matlagningen och sen blir det föräldramöte för min del. Barnen får stanna hemma och busa med sin fina pappa!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: frida

Så söta dem är!



Kram från Frida

2009-11-09 @ 21:24:26
URL: http://www.ericoisabelle.blogspot.com
Postat av: Frida

Så fina de är!



Kram från Frida

2009-11-09 @ 21:26:02
URL: http://www.ericoisabelle.blogspot.com
Postat av: Frida

Undrar varför det alltid blir två kommentarer när jag skriver. Först hände inget sedan skrev jag igen och helt plötsligt var där två kommentarer! Ja,ja får se vad som händer nästa gång;)



Kram igen!

2009-11-09 @ 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0