Söndag!

Bion gick hur bra som helst! Barnen verkade tycka att det var både spännande, roligt och mysigt så det blev verkligen lyckat. Filmen varade i 45 minuter och det var nog alldeles lagom med tanke på att barnen är tre år och att sitta stilla inte är deras favoritsysselsättning. Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på för lagom till att filmen var slut och vi skulle gå hem kom jag på att jag hade kameran med mig...

Nu är snart helgen slut och jag önskar så att den kunde vara lite längre. Vi har haft en mysig helg men tiden går som vanligt lite väl fort. Idag har vi varit och hälsat på Martin och Zita en liten sväng och om en stund ska vi köra till Linden och hälsa på Moster med familj, mysigt!

Max har haft lite otur idag. Han och Moa sprang och busade här hemma och när han stannade till och vände för att springa på andra hållet så sprang han rakt in i kanten på bänkskivan i köket! Det blev ett jack och blodet rann. Han blev så klart väldigt ledsen för det gjorde nog superont, men han lugnade sig ganska snabbt igen och sen var det mer blodet på hans och Stoffes kläder som han var bekymrad över... Nu har det gått några timmar och det ser helt ok ut. Där är en liten bula och ett jack men det ser som sagt helt ok ut i alla fall.

Ha en skön söndag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0