Hej!

Ville mest bara säga hej till er och meddela att vi mår väl. Eller i alla fall hyfsat. Jag har varit hemma från jobbet större delen av gårdagen och hela dagen idag för jag mår inte helt hundra men jag hoppas kunna vara back in business i morgon igen.

Idag när vi satt och fikade och pratade lite om vad som hade hänt på dagis berättade Moa för mig att tomten kommer snart. Men ändå inte snart sa hon, för det är en månad till. Och sen är det en månad till. Bara så ni vet. Så känn ingen julstress, för om Moa har rätt så dröjer det ett tag till innan det är dags.

Vi pratade också lite om vad som händer när tomten kommer. Båda barnen var helt inne på att då får man paketer. Moa önskar sig en häst och en blommaflicka med ben sa hon. Max önskar sig en blå racerbil. I alla fall önskar de sig det idag, vad som står överst på listan i morgon återstår att se. Själva säger de att de "älskar sig" lite olika saker och det är ganska gulligt faktiskt. Lite extra kul eftersom kusin Oskar sa precis likadant när han var liten. Jag minns en gång när vi var på Nisses han och jag. Han gick runt och tittade på alla leksaker och "älskade" sig nog varenda grej som fanns tror jag.


Hej!


Hej!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar mig att de inte växer så fort när jag är borta!

2009-11-24 @ 18:54:52
Postat av: karolina

FANTASTISKA!!!

:)

2009-11-24 @ 20:25:09
Postat av: Frida

Åh, så söta de är!

Krya på dig,

kram

2009-11-24 @ 21:42:20
URL: http://www.ericoisabelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0