Jobbdags!

Redan söndag och snart är helgen slut! För oss har det varit en sjuk helg. Magsjuka, feber, förkylning och lite magsjuka till.... Ungefär så har vi haft det!

Som ni vet har jag varit utan jobb ett litet tag men nu är det slut på det! I fredags fick jag ett positivt besked - jag har fått jobb och börjar redan i morgon! Så nu är det slut på kortdagarna på dagis, eftermiddagsmyset hemma och hellediga fredagar. Känns både bra och dåligt men det är nog mest nu innan man har kommit in i jobbköret igen som det känns så. Sen rullar det förhoppningsvis på som vanligt igen! Jag hoppas att jag kommer att trivas med jobbet men jag behöver nog en tumme eller två för det är lite av en utmaning :-)! Spännande!

Nu ska jag mysa med busarna och samtidigt försöka få något gjort här hemma!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Desirée Larsson

Toppen "hanaskog Hellen"

grattis

2009-03-29 @ 20:41:20
Postat av: josefin

Grattis.. Var och vad är detta för nåt jobb då? :)

2009-03-30 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0