Fredag!

Då var det fredag igen och ännu en "arbetsvecka" är över. För min del har den inte inneburit så mycket arbete, men det känns i alla fall mysigt att helgen är nära. Barnen är lediga idag så vi går och skrotar här hemma. Vet inte riktigt vad som ska hända idag, jag känner mig lite trött efter en mindre rolig natt med Moa, men vi får se om jag piggar på mig!

Igår kväll var jag på en riktigt trevlig reunion med gamla kollegor från Cap, mycket trevligt och mycket god mat! Tyvärr var inte väglaget så trevligt när jag skulle köra hem i natt så jag var inte hemma förrän runt halv ett och strax efter det började Moa gråta hejdlöst och jag kunde inte lugna ner henne och få henne att somna förrän efter två timmar ungefär. Stackars liten.... 

Gårdagens bästa händelse var den finfina nyheten att fina vännernas lille gosse kom till världen! Stort grattis Sofie och Linus och välkommen till världen lille Gordon! Vi längtar så efter att få träffa er alla tre!


En go' kille sitter och smaskar på lite mjölk och "knäcke"!


Mumsigt värre!

Ha en skön fredag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: E!

fredagssnacks deluxe

2009-03-13 @ 15:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0