Fredag!

Då var det fredag igen och veckorna bara rasar iväg, det är ingen större skillnad på det vare sig man jobbar eller ej har jag märkt!

Just den här fredagen är lite tung även om det är skönt att helgen är nära. Max blev dålig i natt och det har varit sängklädesbyte två gånger under natten och många blöjbyten däremellan. I morse var han så klart trött efter den jobbiga natten så han tog sig en välbehövlig sovmorgon. Moa däremot var pigg som en lärka och ville gå upp med tuppen så det var bara för mig att masa mig upp ur sängen ;-)! Tror bestämt att jag ska passa på att vila mig lite när barnen vilar middag annars blir det en låååång dag....


Sjuklingen igår kväll innan sjukan bröt ut...

Ha en skön fredag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0