Busungar!

Sätter mig vid datorn en stund för att slappa lite. Hör hur barnen leker fint på sitt rum, Max säger åt Moa att hämta diverse saker, Moa springer och hämtar diverse saker, Moa frågar Max något och Max svarar, de fnittrar lite, Max ber Moa hämta något mer och Moa springer och hämtar.

När jag slappat klart går jag in på rummet för att se vad de leker. Då ser det ut så här:


Inne i garderoben sitter Max med MASSOR av saker och utanför står Moa
och väntar på att bli ombedd att springa och hämta mer :-)!

Sötungar!

Kram!

Kommentarer
Postat av: zita

Haha, va roliga dom är =)

Hur känns det med nya jobbet? Jag håller min tumme hårt som bara den ;)

2009-03-31 @ 12:02:00
URL: http://myownworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0