VAB

Idag är det första VAB-dagen på länge. Sist var när Max slog ut framtanden och det känns som det var ett tag sen. Max klagade igår kväll på att han hade ont i magen och han verkade allmänt hängig och var inte sig själv riktigt. I morse när jag var helt klar och skulle väcka barnen så kände jag att Max var varm. Han hade strax över 38 graders feber så jag lät dem båda sova vidare och gick själv och la mig under täcket en stund till :-).

Max har varit lite hängig idag också och innan de skulle vila hade han över 38 grader igen så det kommer att bli en hemmadag i morgon också. Nu är det bara att hoppas att det inte blir något mer än feber och att vi andra inte blir smittade så vi ligger sjuka över midsommar.

Trots hängigheten var barnen ute en stund på förmiddagen, lite frisk luft har väl aldrig skadat!


Sandlådan är extra rolig nu när det äntligen kommit sand i den :-)!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: karolina

åhhh!!! äntligen sand!!! ser härligt ut, längtar tills man kan komma ner och gräva några tag! till 80% säkert att jag kommer ner imorn! hoppas hoppas!!! hörs av isåfall, för då vill jag ses!!! massa kramar, faster karro

2009-06-17 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0