Stolt!

Ja, nu är jag stolt som en tupp! Jag har nämligen fått en utmärkelse av t v i l l i n g t u r !

[mammablogg.jpg]

Det är min första (och troligtvis enda) utmärkelse i bloggsammanhang och jag är så glad, så glad! Tack t v i l l i n g t u r!! Så här funkar det:

Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg och länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till de Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos dem, om att de har fått den.

Då är det alltså min tur att nominera mina favoritmammabloggar. Vimmelmamman, Camillas lockar och lycklig.org, jag skickar utmärkelsen till er och passar på att tacka er för era härliga och fina bloggar!

Kommentarer
Postat av: Camillas lockar

Tack snälla! Vad glad jag blir!

Jag ska göra ett inlägg framöver jag med :-)

2009-01-20 @ 22:08:49
URL: http://www.lockar.se/blogg/
Postat av: Mia

Grattis till utmärkelsen och här får du en AWARD till av mig:)



Ha det gott/Mia

2009-01-24 @ 18:22:55
URL: http://sessanosus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0