Sjukstuga!

Idag är jag hemma med barnen! Max blev dålig igår kväll. Idag verkar han lite piggare så nu återstår det bara att se om det är så och om vi andra klarar oss. I morgon är sista dagen på jobbet för min del och jag hoppas verkligen att vi kan lösa det så att jag kan åka dit!

Helgplanerna är inte så många men jag hoppas att vi är friska så att vi kan göra det vi har tänkt att göra. Moffarbesök, Hellenbesök, Arvidbesök och finavännernabesök vill man ju inte missa...


Max i himmelriket! Vad kan bli bättre än att hälsa på två stora killar med
massor av roliga leksaker ;-)?!?


Moa i pulkabacken, den lite för branta pulkabacken... Ett åk och en vurpa
senare ville hon inte åka mer!

Ha en fin dag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Morbror Martin

Hahahaha... snacka om att vara i himmelriket..



Stackars MOa.. Ramla är ju inte kul..

2009-02-26 @ 11:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0