Kvällens skörd

Max har en liten speciell rutin på kvällen när han ska sova. Han ska prompt ha sina "gajor" med sig i sängen.

För det mesta handlar det om hans "bankahamma" (hammare) och "borrfin" (borrmaskin) men vissa kvällar kan det vara mycket mer än så. Han vet om att han gärna får ha med sig sina "gajor" in i sängen, men att han inte får ligga och leka när det är dags att sova. För det mesta är han så duktig och somnar gott med sina "gajor" runt omkring sig. När han har sovit en stund smyger jag in och pussar på honom och plockar åt mig alla sakerna för att han ska slippa vakna av att han lägger sig på något mitt i natten. Det första han frågar på morgonen när jag lyfter upp honom ur sängen är var hans "gajor" är. Sötnos!

Så här såg skörden ut ikväll:


Borrfin, bankahamma x 2 och någon Starwars-grej från McD...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju lightsabern!

2009-02-11 @ 21:56:06
Postat av: Morbror Martin

Söta unge.. KRAM

2009-02-16 @ 12:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0