Gran!

I lördags var det dags för det årliga granletandet hos moffar. Även det här året hade tomten varit i farten och lagt ut klappar under några granar i skogen. Efter en del letande hade vi fått med oss både klappar och gran och sen begav vi oss hem till moffar för lite fika.


Moa och Hanna på granjakt!


Max är lycklig både för julklapp och för att han fått användning för
sina fina jobbebyxor! Notera att han har sin såg med sig dagen till
ära :)!


Arvid i granletartagen!

Tack moffar för gran och tomten för klappar!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Zita

Bullarna blev jätte-goda!! Tack för receptet =) Men du hade rätt, fy för tusan vad kletigt det va!!!!

Kollar gärna på dina inbjudninskort, kul att se om jag har lyckats få med allt...skulle inte förvåna mig ifall jag skulle glömma att skriva datum för bröllopet på våra, hah! ;)

Kram kram

2009-12-16 @ 06:55:11
URL: http://myownworld.webblogg.se/
Postat av: Frida

Vilka härliga bilder! Hoppas allt är bra med er, det hade varit roligt att ses igen snart. Anders och Stoffe kan väl styra upp något tycker jag!!



Kram från oss

2009-12-16 @ 21:10:03
URL: http://www.ericoisabelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0