Idag är också en stor dag!

Som ni vet så har det i helgen varit två stora dagar, nämligen Max och Moas födelsedagar och varför inte fortsätta med ännu en stor dag och en stor grej för vår lilla familj?!

Idag är det nämligen så att barnen har skickat iväg sina nappar till "andra bebisar". I morse satte vi oss med bussen (burken som napparna förvarats i) och tillsammans ordnade barnen upp vilka nappar som tillhörde vem och stoppade sedan ner dem i en liten påse. Denna påse skickades sen iväg tillsammans med ett litet brev och troligtvis kommer det att komma ett svar ifrån "andra bebisar" som tackar så mycket för napparna.


Här är fördelningen klar och nappåsarna fyllda!


En del av brevet som skickades iväg tillsammans med alla nappar!

Eftersom de i princip bara har haft napparna när de har sovit så har dagen inte varit så annorlunda mer än när de skulle vila middag och nu ikväll när de skulle lägga sig. Lite gnissel, gnäll och tårar har det varit, men mindre än jag kunnat tänka mig. Nu återstår dock att se hur natten blir, jag kan tänka mig att det blir lite svårare för dem att komma till ro om de vaknar någon gång under natten nu när de inte har nappen.

Stackars Max har fått feber, troligtvis en släng av det som Moa hade i slutet på förra veckan. Jag märkte först ikväll när vi hade vällingmys att han var varm. Hoppas det går över snabbt så han också kan njuta av att vi är lediga lite till.


Sötungarna kokar kaffe och gör "hoppemackor" :-)!

Nu ska jag lägga mig så att jag är laddad ifall det blir en jobbig natt...

Ha en skön kväll!

Kram!


Kommentarer
Postat av: zita

Åh just det! Det va ju dax att skicka iväg napparna =) Hoppas att du fick sova, och att bus-ungarna klarar sig bra utan napp.

KRAM

2009-08-11 @ 18:35:26
URL: http://myownworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0