Ny vecka!

Måndag igen och vips så var den här helgen över! Det har varit en bra helg med trevligt sällskap av fina vänner både fredag, lördag och söndag :-).

Igår var det så himla fint väder här i Töjringe och vi passade på att vara ute en liten stund och röja bort lite av skräpet som renoveringen av badrummet bidragit med. Barnen sprang runt och "räfsade", försökte rymma ut på gatan och busade. Det var så skönt att vara ute och få lite sol i nyllet och vårkänslorna smög sig på. I morse när jag vaknade försvann de där vårkänslorna ganska omgående eftersom det snöade ute! Visst är det kul för barnen att de får uppleva lite snö, men det hade inte gjort mig något om den hade kommit ett par månader tidigare. Nu vill jag ha vår och jag antar att jag inte är den enda!

Förutom längtan efter våren så är läget bra här hemma. Det var två mycket trötta barn som jag hämtade på dagis idag så kvällen har inte varit den bästa, men vi överlevde ;-)! Nu sussar barnen sött och själv är jag så trött så jag tror att det blir en tidig kväll även för min del.

Nu ska jag vara lite nostalgisk och visa ett par bilder som togs för ganska exakt ett år sedan.

image225
Max och Moa njuter av vårsolen!

image226
Busungarna som numera inte ligger på rygg några längre stunder. Förutom när de sover då...

Nu ska jag gå ner och njuta av elden i öppna spisen, sen blir det nog sängen.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Peter väckte mig i morse och sa - " Emma, har du tittat ut?..." Hehe. Det var inte heller riktigt vad jag hade väntat mig av "våren".. KRAMAR

2008-03-17 @ 20:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0