VAB

I morgon blir det VAB-premiär för den här familjens del. Moa har över 40 graders feber, är snuvig och hostig och allmänt hängig. Det är jag som stannar hemma i morgon. Håller tummarna för att det "bara" är en släng av feber och förkylning så det inte är något annat. Det går tydligen både vattenkoppor och halsflus på dagis.



Förutom att Moa har varit lite krasslig så har vi haft en bra helg. Idag njuter jag allt jag kan av att vara hemma med de bästa Pysarna i världen! Igår kväll och i natt har farmor varit här och passat Max och Moa, Stoffe och jag har varit ute och roat oss ;-). På varsitt håll visserligen men det var hur trevligt som helst!

Nu ska jag läsa bok för M&M. Vill bara passa på att skicka en extra vink till Sofie och Linus som är i Thailand. Fredagarna är inte de samma utan er :-)! Hoppas att ni har det jättebra och att ni njuter så mycket ni kan!

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0