Snyggast på dagis!

Det är så klart våra barn som är det, om nu någon mot förmodan skulle tveka ;-)! Ikväll har jag suttit och fyllt i hälsodeklarationer, anhöriglappar och scheman som ska lämnas till dagis. Det är ångestladdat med schemat eftersom det blir hela dagar så jag har inte riktigt fyllt i det än. Hoppas på något sätt att någon kommer och säger att jag kan jobba så mycket som jag gör men att det bara kommer att innebära halvdagar för barnen i alla fall! Det hade varit det bästa som kunde hända mig just nu, i alla fall känns det så precis just nu.

Idag har jag och barnen varit i Florröd och hälsat på! Det var så mysigt att träffas, det kommer ju inte att bli lika ofta nu längre, den där lyxen med att kunna träffas mitt i veckan är ju borta. Men vi får klämma in våra små dater på helgerna i stället! Vi var ute en stund och Max och Moa fick chans att hälsa lite på hästarna. Max var inte jätteintresserad, han klappade lite men sen var det ett motorsåg en bit bort som fångade hans uppmärksamhet i stället. Moa däremot gillade hästarna och tyckte att moster var lite snål med äpplena :-).

Förra veckan hade Stoffe fått hem två ramar från dagis och ikväll har jag satt in bilder i dem och med våra vackra barn kan det ju inte bli annat än bra, eller vad tycker ni?

image190
Dessa ska pryda väggen ovanför Max och Moas hängare på dagis

I morgon är det jobb som gäller för min del och dagis som gäller för Max och Moas del. Eventuellt ska Stoffe säga hej då och lämna dem en stund, ska bli spännande att höra hur det kommer att gå.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0