Dagislämning

Som ni vet så var det första gången idag som jag skulle lämna Max och Moa på dagis och säga hejdå. Max blev ledsen när jag började klä av honom, inte hysteriskt ledsen, men han grät. Jag försökte samla mig men det gick sådär. Moa var inga problem. När hon fick syn på favoritfröken Laila så blev hon förtjust och gick till henne. Max följde efter och jag sa hejdå och gick därifrån. Klarade tyvärr inte det utan att bli lite ledsen men jag tror inte att Max och Moa märkte det. Det tog inte ens fem minuter förrän de ringde från dagis och sa att barnen redan hade blivit lugna och nu satt och lekte. Det kändes himla bra!

När jag och mamma kom dit för att hämta dem blev Max lite ledsen igen när han såg mig och när jag tog upp honom pekade han på dörren. Men enligt fröknarna så hade det gått bra hela tiden och det känns skönt!

Nu ligger barnen och sover och jag har fixat lite här hemma. Ska snart ta mig i kragen igen och försöka få lite till gjort innan det är dags för barnen att vakna igen. Pausar bara lite ;-).

Ikväll kommer nog Sofie och Linus på besök och det ska såklart bli lika kul som alltid att träffa dem! Härligt med fina vänner :-)!

image191
Idag bjussar vi på en ganska exakt 1 år gammal bild på våra underbara Pysar! :-)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0