Helg!

Jo, visst är det helg och det är himla skönt, men just idag är jag så trött så jag orkar nästan inte njuta av att det är det. Barnen har kommit in i en väldigt dålig period när det gäller sömnen och det märks på mitt tålamod och humör att jag inte sover tillräckligt mycket. Hoppas att det vänder snart!

Barnen har varit på dagis hela veckan och det har gått bra! De blir fortfarande lite ledsna när vi lämnar dem där, men det går över väldigt snabbt igen. Något som de hade provat på lite innan de började på dagis var det här med att äta själva och det gick väl sådär bra då. Nu går det däremot desto bättre! På dagis äter de i princip helt själva och nu har de börjat med det även här hemma. Vissa gånger går det bättre än andra men med lite hjälp får de i sig en hel del i alla fall. Här kommer några bilder på hur det kan se ut.

161004-212
Max tycker det är hur kul som helst!

161004-214
Moa också!

image216
Ibland kan det sluta så här, men vad gör det?!?

Nu håller jag tummen för att jag får en skön (och välbehövlig) natts sömn natten som kommer :-)!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0