Alla hjärtan!

Vad passar väl bättre en dag som denna än att visa ett par bilder på våra fina små hjärtegull?

Först en kort lägesrapport bara! Båda barnen är nu friska och igår var det dagis-comeback! De var så klart jätteledsna när jag skulle lämna dem på morgonen, men det hade gått bra efter att jag hade gått. Jag jobbade hemifrån och hämtade barnen redan vid tolv för att de skulle få en mjukstart. Idag lämnade och hämtade Stoffe och barnen fick en kortare dag idag också. Tydligen hade de inte sovit så mycket så det var två trötta Pysar här hemma ikväll. I morgon ska Max till tandläkaren och jag kommer inte att lämna barnen på dagis förrän efter det, vilket innebär att det blir en kort dag även i morgon. Jag ska jobba hemifrån för att få det hela att gå ihop.

Förresten! Nu är det dags att hålla den där tummen för mig igen, gör det riktigt hårt den här gången för jag vill, jag vill, jag vill!!! ;-)

Här kommer bilderna! Vassegoa!

image207
Under "långsjukan" introducerades Tom & Jerry-kex för att försöka få barnen att äta något
överhuvudtaget. De har nu blivit en favorit...

image208
Max gillar också dem, men det som är mest spännande är nog att stoppa ner handen och
ta själv! Såå kul!

image209
Gott är det också! :-) (Möjligt att jag är liiiite partisk, men himmel vilka ögon den här sötisen
har!)

image210
Max första frisökbesök! Moa var fortfarande inte riktigt frisk och vi kände att det inte var
värt att testa humöret så hon fick vänta.

image211
Avslutar med en riktigt busig Moa-bild!

Hoppas att ni har haft en bra Alla Hjärtans Dag!

Stor KRAM!


Kommentarer
Postat av: Den stolta morbrodern

Ni har världens underbaraste barn.. kanske jag kan komma hem tille ri mrogn kväll och kolla lite på lets dance?

Hoppas att ni har en jättemysig alla hjärtans dag..

KRam

2008-02-14 @ 21:15:28
Postat av: pernilla

Massor med kramar och pussar från kusinen i Stockholm!!!

2008-02-14 @ 22:01:20
Postat av: karolina

Åhhh vad fina! Skönt att ni är friska! Ha en underbar helg!!! Kramar!

2008-02-15 @ 10:00:54
Postat av: Vimmelmamman

Hej. Inne och kikade runt lite bara på dina fina sötnosar! Ha det bra
Kram Lotta
www.vimmelmamman.blogg.se

2008-02-20 @ 13:53:54
URL: http://vimmelmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0