Julgran!

Idag var det dags att hugga gran! Vi begav oss ut till moffar och tillsammans med honom, Hanna, Oskar, Arvid, moster, Rickard och farma (min farmor) gick vi ut i skogen och började leta. Tänka sig att barnen hittade julklappar som tomten lagt under granarna i skogen! Vilken tomte va! Vi hittade en himla fin gran! Kanske jag kan bjuda på en bild när den är klädd och klar, vilket den förhoppningsvis blir ikväll. I eftermiddag ska vi till fina vännerna i Luhr och fika och mysa så vi får se vad klockan blir innan vi är hemma igen.

Sjukläget är lite bättre är hemma nu. Febern höll sig borta i stort sett hela dagen igår och idag är det ingen som har feber här. Barnen (och vi) har sovit väldigt dåligt de senaste nätterna, först var det för de stördes av hostan och i natt verkade det som Max drömde otäcka drömmar den stackaren. Den dåliga sömnen gör att humöret inte är på topp men jag hoppas att det ordnar upp sig snart igen så att vi alla får den sömn vi så väl behöver.  


Barnen gick med Hanna en sväng i stallet för att se om hästarna var där.


Max på granjakt!

Nu när barnen sover ska jag passa på att slå in en julklapp eller två!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Morbror Martin

En himla fin gran var det jaasg Tack för en trevlig kväll igår.



KRAM

2008-12-22 @ 11:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0