Fortfarande sjukstuga!

Jajemen, det är fortfarande sjukstuga här hemma!

Moa har fortfarande feber men idag är första dagen sen natten mellan söndag och måndag som febern inte har stigit över 39 grader, den har heller inte varit under 38 grader så hon är inte frisk, men jag hoppas att det är ett tecken på att det går på rätt håll. Igår började Max hosta och när han skulle lägga sig på kvällen hade han också feber. I natt har han varit varm som en liten kamin och fått alvedon i två omgångar. Han hostar som tusan och sover därför inte speciellt bra. I morse sov båda barnen till strax efter åtta och redan klockan tolv ville de gå och vila igen. Ett säkert tecken på att de inte mår helt hundra. Max har varit skållhet till och från idag och hostar nästan vid varje andetag den lille stackaren. Stoffe och jag börjar också känna oss lite risiga, hos mig är det mest halsen som gör ont. Hoppas att vi alla får sova lite bättre i natt så vi är piggare i morgon igen.

I morgon ska Stoffe vara hemma med barnen och jag ska till jobbet och försöka få lite ordning på nya kontoret. Jag missade flytten i onsdags och det ska bli riktigt kul att komma dit och se hur det ser ut!

Det var en liten rapport om hur läget är här hemma! Ha en skön kväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken myspysbild.....

2008-12-21 @ 10:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0