Helg!

Så härligt att det äntligen är helg. Veckan har på något sätt känts både lång och kort. Jag var hemma från jobbet halva dagen i måndags och hela dagen i tisdags för jag mådde inte bra, men annars har det mesta varit som vanligt.

Barnen är inne i en period när de inte är så medgörliga med "tråkiga" ting som till exempel borsta tänderna, klä på sig, byta blöja osv. Som tur är vet jag att det brukar gå över igen, de har nämligen haft liknande perioder innan. Det gäller väl bara inte ge med sig.


Hej Binja! Vill du smaka min banan?


Nähe, inte det?!


Då kelar vi väl lite i stället då!

Tack Moster Emma för fina bilder.

Kram och trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0