Jobba jobba!

Idag har det varit mycket jobb och det lär det nog bli resten av veckan också. Min sista vecka i Malmö nu och på måndag blir det första dagen i Perstorp! Det ska bli jättekul att börja på det nya jobbet men det är en tuff avslutning på det gamla nu. Bokslut + upplärning = tar på krafterna....

Hursomhelst så mår vi bra här! Moa hade lite feber och prickar i helgen så igår var vi hemma. Vi var på BVC för att Max skulle få sin spruta och de sa att prickarna Moa hade var en reaktion på vaccinationen hon fått.

Det händer så mycket med Max och Moa nu, de säger fler och fler ord och de förstår så himla mycket. Jag känner att jag inte hinner med att uppdatera er med allt det jag skulle vilja, men jag ska ta tag i det.

Nu ska jag sussa sött så jag orkar jobba i morgon också!

image232
En liten spexare!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0